GOTT NYTT ÅR !

heeeeej.

idag är jag så jäva glad. jag ser verkligen fram emot det här nyåret!

börade dock dagen med att försova mig. inte bra!
skulle möta ronja vid kvart i 12, vanade halv! shiiiit.
tar typ 10 minuter att gå ner dit också.
så jag släängde på ig kläderna och tog löpet, tyyp..

men det gick bra och jääävlar så jobbigt passet var.
men roligt som fan!

kom hem vid kvart i 2 ungefär och då hjälpte nicoline mig lite osådär.
åkte nyss till angelica där vi ska käka mat och mysa lite.
jessica, angelica coh ronjaa. så greeat!

eftr det sa vi hem till dettan runt 6-tiden. det blir nog roligt. anni och några
från klassen tror jag? vet inte. blir nog jätteroligt och sedan ska vi till nån fest.
det blir nog brabra och klockan tolv är det ett nytt år!
det ska bli bra. jag har ett nyårslöfte. som vi tar en annan dag här på bloggen.

nu ska jag locka håret.
pussssss!

GOTT NYTT ÅR!

/ caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0