go'kväll, go'natt !

min arm är så förlamad ! helt sjukt..
måste också sluta tycka synd om mig själv.
men vafan. det är en muskeldödare gånger 1000 !

biverkningar får man också. har fått ont i huvudet igen.
mår allmänt dåligt faktiskt! skulle nog aldrig ha tränat förut.
det gjorde mig ännu sämre och jag orkade ingenting. jag sög.
jobbigt, tråkigt och ae ursch.


på styrketräningen körde vi styrka, logiskt...
det var jobbigt och jag kunde inte göra armhävningar.
eller någonting. sorgligt, men vafan! det är inte lätt, när det är svårt!
skulle åla som en ödla också, men braatt jag är smidig. eller inte?! hah,
det måste vara en rolig syn för honom i alla fall! nått positivt med att vara usel!

slutade träningen vid halv 10 och har duschat och slängt i mig lite käk.
ska väl ta och sätta mig i sängen och plugga lite mattematik.
det är väl det nätter är till för, skolan tar mina nätter. inte undra på att jag är trött.
dygnet behöver bli längre. jag hinner inte allt på 12 timmar.. eller 24 som det är på ett helt dygn.
men jag går i skolan halv 9 till halv 4 - VARJE dag! det tär på mig. 7 timmar i skolan, 2 timmar träning
det är 9 timmar totalt och sen ska jag äta och prioritera andra saker. har bara natten på mig att plugga.
ge mig fler timmar. tack gode gudar att det är julllov snart. har inte ens börjat köpa klappar ännu.
åh, det känns jobbigt.. men jag hinner nog det också.. om jag har tur hinner jag till nästa jul ?

ae. ska slänga mig i sängen, tycka mer synd om mig själv.
hoppas att jag kan gå till skolan i morgon. hoppas på en bra natt.
hoppas på en bra dröm, en bra fredag, ett bra kalas. ska till min underbara
mormor på kvällen. åh, det blir bra! bara jag är frisk. gör mig frisk.

godnatt.
do you remember - jay sean.


hahaha, så jävla små ! det var tiden, min bästa vän.


/ caroline!



jag hade allt man kunde önska sig. jag kasta det i sjön.
klantigt, idiotiskt och bara dumt, do you remember?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0