godmorgon !

gudars va trött jag är! gick och la mig vid halv 1 igår. på tog för sent, jag måste lära mig att
sova mera. men igår hade jag ju träning till 9. duschade ochskit och var klar typ 11. så aa, sen
måste man ju varva ner och lite. så så var det!

idag blir det ledarskap nu halv 9. arbetar om manligt och kvinnligt ledarskap.
ganska svårt, men det går nog bra. har börjat lite lätt. ska se till att vara flitig idag på lektionen.
har lite ont i magen inför svinsprutan också. och hurre sa igår att hans brors vän hade svimmat efter
sprutan. hur läskigt är inte det? har även ont i magen för idrottspasset som jag och johanna ska hålla
i på fredag. uuh, scary! men det ska nog gå bra, bättre än det gjorde sist jag hade en idrottslektion.
har försökt förtränga det, men gudars. jag är ingen talare inför människor. det är jobbbigt.
men jag måste lära mig förfaaan (;


ae nu ska jag packa ihop datorn. nemo ligger bakom mig och skakar. han drömmer lilla gubben.
söt är han. ha en toppendag!

puss.
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0