godmorgon , eller god förmiddag kanske man säger?

aa, gårdagen var helt okej. lite segt. var hemma hos farfar och farmor från 4-halv1.
det ända man gör är att käka, prata och umgås.

men visst vardet trevligt. kul att träffa farfar och farmor :)


Kom hem vid kvart över 1 ungefär och sedan satt jag lite vid datorn.
orkade inte skriva nått i bloggen. sorry för det. och jag soman runt halv 3.



idag:
vaknade nyss. elelr kvart i 1. gudars, sover ALDRIG så länge.
helt sjukt. men jag antar att jag behövde det! ska väl ta och äta frukost snart.
sedan gå till stan med mammsi och se vad som hittas. måste köpa garn för mormor
ska sy en halsduk till mig =) jag hittade ett fint garn igår. men jag köpte det aldrig.

Sen vid 4;a ska jag träna fotboll och sedan ikväll blir det råååplugg.
det känns inget roligt. men det är väl sånt som måste göras.
Har redovisning nämnlgen och vi är inte klara..


run to the hills - iron maiden. jag kan inte sluta lyssna på låten sen erik jsöng den i idol.
heeelt sjukt va låten är jag! loveit.


puss och hej.

<3

Kommentarer
Postat av: angelica

lille vän du sover väl alltid så länge? ;)

2009-12-07 @ 14:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0