godkväll everyone !

tröött som ett as.
färdig med skolan.
åh, det är helt underbart !

nu är det lov för min del. morgondagen ska jag
bara fika mig igenom. har någon lätt uppgift i ledarskapen
bara. så jag ska bara vara i morgon i skolan.
åh, så underbart ! slutar halv 12.
- det kommer göra min dag !
frågan är vad som händer sen?
hm, vi får se helt enkelt ! (y)

ronja kom hit förut efter skolan.
jo men det var trevligt ! vi prata lite skit och jag lagade mat.
duktig tjej. gott blev det också, tycker jag (:

ae ska sluta prata strunt.
på söndag är det en bra film jag vill se.
måste koma ihåg det. därför skriver jag det här.
haha! ser just nu på bridget jones dagbok.
haha, en ganska humoristisk film må jag säga !

sov gott sen honeys.
puss och godnatt




NI HAR GJORT MIN DAG !  kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0