friskis och svettis!

helloo !

har inte gjort mycket under denna förmiddag!
har kollat på när nicoline spelar wii och tränar.
hon är rätt duktig faktiskt, själv har jag träningsverk i
armen sen jag har spelat tennis.
det är fan sjukt vad ett litet spel kan göra.. haha!
- men roligt är det!

ska ta och dra mig snart. ska ner till friskis med ronja.
röra lite på mig. kan vara skönt! sen ikväll vet jag inte vad som sker.
kanske skulle träffa angelica, julia och dettan. det är nog alltid trevligt!
har inte mycket annat för mig denna dag.
är helt sinnessjukt trött.. hur jag nu kan vara det?

blev ett kort inlägg det här. förresten vill jag bli av med snön.
den är inte rolig. dessutom vill jag åka pulka, men jag äger ingen pulka.
det är lite sorgligt.. men det är väl så det är.
får se till att skaffa mig en pulka till nästa år. mohaha.

nu ska jag dra mig neråt. har ju en liten bit att gå.
ha en underbar dag.
puss och hej.

' you're not alone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0