fika.

hej.

har inte hänt så mycket på förmiddagen.
pappa sa att vi skulle åka och köpa ett sånt där spel i morgon kanske.
så det hoppas jag på.
jag var faktiskt duktig och läste min svenska bok som ska vara klar
till vecka 3. har läst ungefär 30 sidor. det är bra för att vara mig!

så nu ringde ronja också. Hon var färdig med sin träning och allt.
så vi bestämde oss för att vi ska mötas vid hörsalen.
sen ska vi gå och fika.. om någonting är öppet denna dag?
om inte är det väl bara knalla heemmåt.

det är mörkt ute och klockan är bara 10 i 4. det gör mig lite nere.
nu är julen nästan över och jag vill bara ha sommar och sol.

ae nog om skitsnack.
ska ta på mig skurna och sedan jackan.
blir myspys med halsduk och gosvantar också.

nu måste jag ta löpet ner. annars blir jag sen, och det är inte bra!
för jag skrev just ettmess till ronja, är du sen stryper jag dig. hihihi..
BUSIGT !


ta hand om er.
pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0