ERIK ÄR GUDOMLIG !

hej, godkväll kanske man säger, om inte godnatt?

ae, min kväll spenderade jag mest hemma hos min uunderbara mormor!
Det var ganska trevligt. åt skitgod mat och pepparkaka, kladdkaka och tårta.
ni kan räkna med att jag rullar fram just nu. min mage är uppsprängd.
(om det ens finns ett sånt ord).

åkte därifrån vid 22-tiden. Vi kollade på idol där också. och jag måste bara säga
att Erik är ju kung. gudars så bra han sjunger och om jag rös i hela kroppen
när han sjöng run the hill med Iron Maiden (?) vet ifan men andra låten i alla fall..
ååååh, HAN ÄR BÄST!

kom hem och såg på när tove äntligen åkte ut. sug på den sebastan.
hihihi, ae hon var duktig, det kan jag inte säga annat om, men
guudars vilken BITCH hon blev på sista tiden. rätt att hon fick åka hem.
en söt tjej ändå..... (dubbelmoral) (?)

Efter idol kom min vän angelica hit. det var ju bara för trevligt!
vi har inte gjort så mycket. låg i min säng och myste. prat och skolkatalog
titt och såntdär. jag behövde det! thank you darling!

nu ska jag väl snart suuussa. börjar bli lite småtired.
kanske lika bra? i morgon blir det stan med ronja. ska köpa garn och en klänning.
mormor ska sticka en halsduk åt mig, en sån där lurvig och skön.
kanske kan få mig ett par nya vantar också.. mummsi ! gosigt kanske man säger?

ahapp. yttligare en text om ingenting. just det ingenting. bara massa onödiga ord.
och nu skriver jag några till. moha. sov gott !

nattipussen på munnen ! <3




the best.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0