då kör vi igen, dags för fysträning !

full rulle. det är vad som gäller. här är det ingen lugn stund inte. oooohnej!

dagen var bra. var 6 st på träningen. wohooop, vågen. not.
men det var roligt! mycket skott, teknik och annat mumms.
kanonkul !

svenskan fick vi sluta klockan kvart i 3..
fast satt och kollade på en film hela tiden.
så det var skööönt. en rätt bra film, dock lite seg.
men a, med ett äpple och banan så gick det ann!

gick sedan till staden och träffade sophia och ronja.
det är ju för trevlans! blev en glass och sedan kollade vi
runt lite. hittade ett par fina leggings och en fin tröja.
dock inga pengar med mig. men fint var det!

men nu blir det råplugg snart. när jag får arbetet vill säga.
har det inte på min dator. men har typ lite frågor på det i morgon.
då kan det vara bra att kunna svara. hähää.

puss och hej.


- idag är jag glaad, idag mår jag bra!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0