breakfast.

GOD FÖRMIDDAG!

sitter i köket och väntar på att ronja ska äta upp sin förbannade macka
som hon har suttit och ätit på i snart 45 minuter. det går inte fort där inte!
men så är det, jag tar det!

Enligt henne har även denna natt varit fruktansvärt? men jag vet ingenting om det,
jag sov som en gud. lovely. men enligt henne har jag vridit och vänt på täcket och
dragit och slitit, det slutade tydlgien med att hon gick upp och sa förhelvete ta hela skiten.
så hämtade hon en filt. hähäää. rätt åt tjejen. MOHAHA!
jag har i vilket fall sovit - heeela natten!
- somnade dock vid halv 4... men så är det i guesss...


Dagen kommer bestå av lite stadsvandring - IGEN.
jagä r fasan på stan konstant. jag har tröttnat lite, men
igår var jag där med nicoline och idag ville ronja ner dit,
hon ska tydligen köpa en klänning till morgondagen.
jag ska med köpa lite skit. kan vara bra och ha. haha!

kanske blir träning sen ikväll.. vad vet jag? lite friskispass idag.
gudaaars det vore roligt. dock är jag halft pank. igår kostade det ju 80 kr
och idag isåfall 60. inte roligt. men vad gör man inte för att röra på sig ?

nu ska vi spela wii. hähäää..

HAVE A NIIIIICE DAY PEOPLE!
PÖSSSSS. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0