break break your break break your heart.

taio cruz - break your heart.

kom hem från innebnadyträningen vid 9. hoppade in i duschen och sedan
blev det baauutakäk! hungrig som ett djur.
stoppade i mig en banan, en clementin, yoghurt, flingor, russin, 2 lingongrova och
till det ett glas mjölk. nu är jag mätt och belåten. blev också lite desperata husfruar på det.
prima skinka!

träningen gick ju skitbra. not. för att inte ha tränat på över en månad dög jag faktiskt.
men kan fan inte påstå att jag är bra. no.no och varför spelar jag ens innebandy?
har egentligen inget stort intresse för det, men ibland är det så jävla skönt att göra någonting
annat än att bara spela fotboll.. funderar starkt på att börja gymma, gå på friskispass eller nått
liknande. vore fan lovely! kul om inte annat!

nog om mig. nog om denna dag.
sammanfattning om dagen:
bra, rolig, jobbig, trött, seg, promenader, skolarbete, plugg. biblotek.

SOV GOTT !

/ caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0