bra kväll !

superbra kväll. kunde nog inte bli bättre än såhär.

ronja kom hit vid 5-tiden. sedan åkte vi hem till angelica och åt
pomme och lövbiff. gotta !
vid halv 8 åkte vi till hemköp och köpte lite godis och sedan åkte vi vidare
till Karro där vi kollade på idol och myste lite.
det var Mattis, ronja, angleica, Karro, Jusse, Dettan, Julia och jessi.
så det var en trevlig kväll.
så tack för den! :)
+ att bäästa erik vann !
han sjunger som en gud. helt sickt.

åkte hem vid halv tolv. ronja gör mig sällskap i natt.
mysigt :) men på vägen hem blev min fot mosad, av min egna cykel!
alltid är det jag som hamnar i olyckor. min korg har ju varit halvtrasig så det har
hängt en stor jävla sak som bara varit och fladdrat & sen heelt plötsligt slinker den in
i framhjulet, samtidigt som jag pratar i telefon och min fot får en smäll och jag håller
på att stupa framlänges. plus att det var tusen människor runt omkring.
+ en bil. och alla i bilen såg mig  och garvade. känns ju jäätteroligt. nu har jag ont.
alltid händer saker mig, inte ovanligt !


men ae, snart dags att sova. är lite småtrött. i morgon blir det
lungt på förmiddagen och på eftermiddan ska jag hem till joahnna i think.

sleeep tight !
puss och godnatt (y) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0