ÄGG.

godmorgon...


vaknade runt halv 12. ganska sent men guuudars så skönt det är att sova!
jag måste däremot sluta drömma om det jag gör. det får mig bara att må dåligt.
kan dock inte berätta min dröm här. för ae det går inte. men usch. det är hemskt :|


Har duschat och tagit på mig lite kläder. Sitter just nu och väntar på mina 2 ägg
som jag kokar. Ska äta det till frukost. Har även ett glas blåbärssoppa till!
det är gott !

jag vet inte riktigt vad som händer och sker idag.
Jag vet att jag ska träffa ronja under eftermiddagen/kvällen.
funderar starkt på att övertala pappa till att åka till mediamarkt
och köpa ett spel, wii eller vad det heter. Det vore ju trevligt faktiskt !

aja. nu ringer äggklockan. så nu ska jag stoppa lite frulle i magen min.

HA EN GREEAT DAY.
PUSSSSEN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0