- spaghettiben.

ae fyfan. vilken katastrofal träning för min del !
var fint ochdribbling idag igen.
och idag var inte gudarna på min sida, no no !

träningen i morse var ju som sagt inte heller bra.
mina ben är som spaghetti !
åh, fruktansvärt.
men i morgon är det fortbollsturnering.
då ska team Mammas Pojkar krooossa ;)
bästa.

måset plugga ikväll.
har betämt mig för att läsa hela jävla häftet.
- a rose for emily.
och ni kan inte tänka er hur mycket det är!
min kväll är förstörd. sms;a gärna om du är rolig (y)

ae, nu ska jag stoppa lite yoghurt med banan, flingor och russin i min
magge och till det ska jag dricka jordgubbste med mjölk. det är mumma!
blir nog en lingongrova på det. i'm hungry, men det är väl ingen nyhet?

mitt hår blev förästen bra. för er som bryr er.
lite kortare, lite tunnare och mycket mindre slitet !
feeeel good.

sov gott sen hökar.
peace and love.
.. som vi säger, min tuffa tjej.



 te quiero ♥



Kommentarer
Postat av: tuffffing.

vi är så tuffa man kan bli, modiga också.

peace and love :)

2009-12-14 @ 21:35:05
URL: http://johannaafredrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0