- dessa tidiga mornar !

gudars, igår var jag duktig och gick och la mig skapligt !
ändå är jag trött. underbart att jag slutar halv 12 denna onsdag.
känns skönt faktiskt !

i morse när jag gick upp var det helt sjuukt kallt !
kollade ut genom fönstret och blev rätt glad ändå.
det finns trots allt lite snö.
men det är synd att den inte syns, att den blir nertrampad
och geggig, skitig.. annars är det fint, och det är lite mysigt ändå.

när jag bodde i krokek blev jag överlycklig närdet var snö.
där var det inte så mycket folk så snön låg lixom där den skulle.
hih, det var mysigt ! ett litet minus att bo i stan (;

kul att läsa om snön. sorry.
men jag ska gå nu, ska äta någonting. är hungrig som fasan.
ha en toppen dag.
puss och hej - leverpastej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0