fotboll <3

and I miss you most of all..

gårdagen: blev en heldag i ormaryd.
åkte hemifrån vid 12-tiden på förmiddagen och var hemma
vid 10-tiden på kväller. (22.00)  

matchen började klockan 5 och resultatet blev 3 - 2 till oss,
vinst med andra ord! UNDERBART. jag utsågs faktiskt till matchens
bästa spelare och fick en ros. det var lite roligt :)
i bussen på väg hem blev det filmtitt från när vi hade lagfest!
haha sjukt roligt! ;) sen blev det att sova.

dagen: har spelanderats i skolan.
började med fotboll klockan 9.
slutade vid halv 11 , träningen var rolig, tränade
fint & dribbling.. mycket kul! :)

på eftermiddag blev det svenska b.
vi fick lite information och sedan ett litet arbete och olika dialekter..
haha! adam & jag jobbar ihop. bästa. ;)

nu ska jag strax dra mig till cykeln för att trampa till fyrby,
dags för yttligare lite fotboll. blir nog bra! Pusss & kram! <3



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0