matchdag och agustifestival.

tjeeenamors alla glada och underbara! :)


skolan har äntligen, eller tyvärr dragit igång & den första veckan är så gott som avklarad.
vi har inte gjort så mycket. planerat inför jb-spelen. det går bra, vi gör ingenting.
så det är enkelt haha!

i fredags var det volleybollturnering.
mitt lag sög faktiskt, eller vi vann typ många ändå men gick dock inte vidare.
haha. nästa vecka är det fotbollsturnering och jag bara äälskart! kärlek.
jag har även jb-spelen då så det blir en heldag på borgsmo & heldag på
f13 i eneby. hihi!
får även min dator på tisdag! WIHU, som jag längtat. då kommer även bilderna från spaninen!

gårdagen spenderades i vilket fall i skolan till klockan halv 12. sen blev det käk med tjejerna i
klassen, nicole blev en stor tjej, hela 17 år. GRATTIS till dig gullan!
sen på kvällen tränade ag fotboll & efter det blev det agustifeten med lite folk.
kul & träffa de igen, emma, rebecca, julia, cattis, angelica, johanna, frida, maja & sådär.
mycket mycket trevligt! 

idag blir det match för fulla muggar. fyrby klockan 15:00 dras matchen i gång mot värnamo
och om jag är taggad. aaabsolut! :) efteråt blir det agustifeten med johanna & ronja tror jag. får se?

nu är det lunch sedan samling, puss & LÖVE!

Kommentarer
Postat av: Anonym

augustifestivalen va MYCKET trevligt sötnos<3

2009-08-26 @ 18:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0