jag är...

.. världens tröttaste människa!

jag orkar inte någonting! dagen har jag verkligen segat mig igenom.
morgonen och skoldagen och allt gick bra. kom sedan till träningen,
aee jag typ dog verkligen! sjuukt seg & trött blev jag.

för min & ronjas del blev det 6.6 kilometer jogging i spåret.
sjukt skönt , men inte lite borta mina ben var efter det!
som tur var blev det tårta där vi kom upp, magda fyllde år & vinst blev
det ju i ormaryd! Grattis så mycket till magda! :)
glassstårta! <3


jag har även kommit på att barcelona spelar ikväll,
fick tyvärr reda på att messi inte är med, vad är det för nått då?
messi är bäst! :) haha, men de vinner ändå, hihi! :)

nu ska jag se den & äta middag, sen men nu är jag hungrig! :)
hörs i morgon..
för jag har en helt underbar skoldag i mrogon..
ledarskap & matte, jääättekul. HAHA!

PUsss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0