GANSKA MOSAD!

hej.

tog en busstripp till msålandsskogarna idag för att möta
mariebo. det blev förlust med 4 - 1 och jag är typ mos.

fick två bollar i ansiktet och eftersom jag har tandställning
förstörde den hela min överläpp. åh, mysigt vekrligen!
och det är såå skönt också, not.

annars fick jag mig en liten lårkaka sådär också, pricken över i;et.
eller nej, pricken över i;en msåte ha varit nummer 14. fyfan va hon löpte!
jag har inte sett en människa springa så mycket. jag menar verkligen
att hon löpte konstant! sjukt duktig. yes, det var hon.
det blev en seg bussresa hem i vilket fall.

när jag kom hem var det bara att byta kläder för att sedan
dra till halvars, som självklart var stängt. men det gjorde inte mig och ronja någonting,
vi åkte till mcdonalds och hon åt en rejäl portion. och jag fick i min ett stort glas vatten
men en glass & chokladtopping. jaarrå, mums!
där blev det mycket snack och sen trillade sophia, angelica & johanna in och
gjorde oss sällskap. var hemma vid 23-tiden ungefär.

"kan du bara sluta, sluta sluta! jag vill inte."



we were both young when i first saw you, i close my eyes and the flashback starts..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0