fika & annat mys!

aao, min dag har spenderats lite överallt.

vaknade upp med sophia vid 10tiden. vi gick upp, åt frukost,
tog en promenad med vovsen min & sedan åkte vi till fyrby där
det var någon fyrvydag av nått slag, haha! var tvungen att jobba där.
jag köpte faktist en lotion & värmeskydd till håret. bra av mig!

sedan blev det att se ifk, det var en fruktansvärt tråkig match
men det var roligt folk där som man pratade med oså.

har kommit hem sen & ätit mat och lite.
ska strax dra och fika med angelica & johannii.
mysipys! i morgon blir det en heldag i en buss
och en match. ska nämnlige till smålandsskogarna
- ormaryd. men det ska nog gå bra & vi hoppas självklart på
att tre poäng följer med i bussresan hem.

nu ska jag ta och kila vidare. puss & hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0