det är så det är :) !

hellou everybody!

förlåt för en fruktansvärt dålig uppdatering. men det är såhär att
jag har inte haft tid att skriva här eller lagt in bilder från spaninen, som var för en vecka sedan.

men snart börjar skolan & då får jag tillbaka min dator och jag lovar att bilder från spanien
kommer komma då. och jag kommer även skriva om resan för den är oförglömlig!
love! <3


i onsdags var spenderade jag min dag tillsammans med johanna. vi
gjorde inte så mycket, ägde på singstar bara.
sen på kvällen blev det träning och den var rolig!
på kvällen blev det fest hos emma&marion. (fg)
det var helt okej faktiskt.
(y)

torsdagen bjöd på en glass på halvars och sedan träning, gårdagen blir det
ju om jag tänker efter. ae men jag var iallafall med sophia på dagen och på kvällen blev det träning.
efter träningen åkte vi ut till krokek och grillade hos julia med henne, emma, angelica, johanna, rebecca, sophia, & ronja.
det var mycket trevligt! kom hem vid 12 ungefär och så somnade jag väl med sophia klockan 1 kanske.

vaknade upp i morse klockan halv 1. sovit som en gris inatt. sjukt skönt! och sen tog jag på mig kläderna
och åkte hem typ, ska väl ta och stoppa någonting i magen snart för att sedan träna.
och efter den blir det lungt, en promenad kanske och sedan är det dags att börja vända på dygnet.
snart börjar ju skolan. åååh så underbart! not.

ae, men hejdå! puss&kärlek.
<3 
 

"sometimes love comes around and maybe knock you down, just get back up when it knocks you down"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0