aarå, jag är trött.

godkväll.

som jag skrev i morse var jag och klippte mig idag.
blev att klppa topparna och klippa upp det. inte någonting speciellt.
men skönt var det i allafall. nu är det inte så slitet.


efter det var det bara att gå till träningen. den var seg!
seriöst, slog jag någon pass rätt? ae jag tror nog inte det.
jag var katastrofal.. jag tog mig i alla fall igenom hela träningen.
stakrt av mig! jag har faktiskt en lårkaka och ont i hela ryggen.
jag har ont överallt & ja.. då får man gnälla.

i morgon är det  min sista sommarlovsdag.
der känns ganska ruttet faktiskt. orka med skolan,
nej .. plugg hit & lite plugg dit. hoppas det går fort.

på onsdag börjar i alla fall agustifestivalen,
det kan nog bli ganska trevligt. en bra helg sådär.
skolan har ju ändå inte börjat seriöst heller. så
det är bra.

mycket är bra just nu och det jag skriver nu är bara skit.
men har inte så mycekt annat för mig. men nu ska jag nog ta och
sätta mig vid tv;n och kolla på .. big brother tror jag det är.
vi höres i morgon, och snaaart kommer bilderna från spanien.
SÅ JAG HAR LÄNGTAT!


PUSSS & LOVE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0