you'll be in my heart.

goood evening people!

har skrivit mycket idag. mycket tankar och grejer,
sen om ni vill läsa det eller ej är helt upp till er,
jag bryr mig inte, utan jag skriver för att jag vill.

måste ändå säga att den här dagen har varit.. udda?
kan nog inte påstå att det var min dag för jag har inte lyckats
med mycket.

började ju dagen med att göra dagens vurpa.
det börjar bli en vana det här. halt som fan och två
sekunder senare låg jag på backen! kände hur smärtan
på vänster skinka bara smög sig på. varför händer det just mig?!

annars då? redovisningen.. vet inte om jag ska skratta eller gråta.
jag fick 2,5 fråga av 4 som jag inte kunde någonting om. men snäll och rar
som josefine (min lärare) är så svarar hon på de och jag flikar in med
ett ord här och där. halleluljah och jag blev godkänd! guld värt.

sen har lite annat hänt som inte är värt att nämnas här. pinsamt så räcker
och blir över. nu ska jag se en film och sova.
godnatt!

pussen. jullov i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0