tiden stannar när vi rör vid varandra.

jag har jsut kommit fram till att jag kommer ha en bra fredag.
min dag i skolan var kul. har även fått windows7 eller vad det heter.
satt och trixa med min bakgrund. kan byta bilder och grejer. fint haha!
lätt road? fråga hursken. annars gillar jag j rice just nu. klingar fint i öronen.

JULBORD i skolan. kommer ner i matsalen och tänker skämtar ni?!
rödbetssallad, rebenspjäll, torra ägg, janssons och skinka? torra köttbullar
och konstiga prinskorvar, ingen gräddfil? grymt besviken. dock höjde det sig
lite när jag fick syn på kladdkakan. den var  mummsig.

annars får vi se vad kvällen bjuer på! träning ska bli av vid 5 och
efter det träffa råttan. sen om vi beger oss någonstans det märker vi ikväll.
ananrs är det en rätt aaawesome fredag.

catjing.


hursken, jokke och martin, vilka bordsmate.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0