sometimes everything is wrong.

förmiddag? eftermiddag? något av det.

såg som sagt harry p igår! måste säga att det var en konstig film,
kom inte ihåg hur den innan var så hade lite svårt att få vissa delar
på plats. men ronja var en bra hjälpande hand. sorglig film
en tår släpptes. hon bredvid mig var inte glad för det, jag satt där och
snyfta och hon blängde ilsket på mig. men jag tar den,
lite medlidande kunde hon fan ha visat istället!

vaknade i morse av att ronja tagit all täcke? förvånad.
vilken liten biiiiatch det där alltså. men gillar henne.
stekte ägg och mös med frukost kl 12.

hon är och tränar nu och jag har pluggat. går allt annat
än framåt.. men så är livet. förhör/prov i morgon. fint!

ha en bra dag.
pössss .


grym tjej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0