just let me burn.

på tok för trött för denna onsdag.
gick och la mig för sent igår. låg och såg på sunes jul
till klockan 3 på natten, vad är det för liv?

den sena natten resulterade i för lång sovmorgon.
vaknade halv 12, bara ta sig i kragen och gå poch äta frukost.
har hjälpt mamma tvätta golven nu också, jag kan om jag vill.

nicoline kommer och hämtar mig vid 3.
ska se om jag kan hitta nått att ha på mig ikväll,
jag gillar inte perioder då man känner att man inte har
nått som heslt att trä på kroppen, värsta jag vet.

ska bädda min säng nu.
ikväll väntas träning och en nykter utgång med fint folk.
ha en bra dag. puss.


' att våga älska någon igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0