johannas julrim man inte får glömma!

glömde ju skriva med rimmet hon hade kokat ihop om äventyret att se rihanna!

' jag lovade en klapp så bra så bra
när ni fick den skulle ni utbrista hurra
glada jag därför hoppas ni ska bli
när jag avslöjar vad som döljs inuti
ni förväntade er en mega klapp
men allt ni fick var en liten lapp
ni undrar nu säkert vad är detta
var är klappen som får kroppen att sprätta
men lugn bara lugn så ska ni få höra
vad denna klappen kommer få er att göra
skolan är snart över och vi flyttar ut
låt oss hoppas att inte vår vänskap tar slut
ett år framöver är långt att planera
men jag tycker ändå vi måste se Rihanna turnera
den första november är datumet att minnas
det måste i era huvudet finnas
vart vi än i världen är
så kommer vi  alla fall att ses där
Globen arena den första november
det är liksom där det händer! '


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0