jag vet skillnaden mellan dig och mig.

fybavelen vad det är kallt i denna stad.
spelar ju ingen roll vafan man tar på sig,
fryser ju röven av sig vilket som.

försov mig i morse och missade avslutningen.
just my luck? jullan ringde 25 över 9 och undra
var jag befann mig , skulle mött de 20 över...
så blev ingen julavslutning för min del, men vad gör det.
JULLOV NU VILKET SOM!

drog och käka på degeer med ronja och karro istället.
gröt blev det till lunch. mummsigt! det blev dock min frukost.
nu på dagen ska jag inte göra ett skit och det är riktigt skönt.

bara ut och vandra en snabbis med benny.
sen träning ikväll, löpning på stadens gator.
fan va nais, not. bit ihop barraaaa..

pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0