i'll follow you like a lost puppy.

jag vet inte, men på något sätt är det spännande.


dagens träning - förjävla dåligt, jag orkade bannemig inte ta ett enda
löpsteg. men man har sånna träningar också. inte något och gråta över.

hemkommen och har duschat. datorns högtalare pumpar ut julmusik
och allt är frid och fröjd. nu till problemet. det eviga pluggandet.
hemtenta och vise versa och jag orkar inte ta tag i helvetet.
gör hellre annat.

ska frossa i mig käk och sen se paradise och därefter vara vaken
natten lång för att göra ett gott försök och hoppas att skolarbetet
är villigt att arbeta med mig. att det går som tåg på en räls, smör i solsken,
ett sandkorn i öknen och ni förstår vart jag vill komma. det ska gå undan med
andra ord. pleeease!

äsch, skitsnack alltihopp.

i try to run but i don't wanna ever leave.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0