i am a robot!

eftermiddag. kallt. istappar till tår.

julklappshandel får stå för min beskrivning av dagen.
blev först en runda till skolan för att lämna in datorn.
han skratta åt mig och sa att det var ett jobbigt virus.
tack kompis, det känns bra. får tillbaka datorn i morgon.
dock är allt borta. puttsveck.

sen gick jag vidare till min bil.
den var ju insnöad så det går inet och beskriva.
kämpa på där för att ta bort all snö så jag kunde flytta på den.
och konstigt nog starta lilla pärlan direkt! skönt då var det gjort.

julhandel. det är mysigt. det är dock inte så mycket folk
ute och ränner som de varti de tidigaren åren undrar varför?
drog hem och nu ska jag strax käka och sedan blir det träning!
loveeely.

hat bra. pöösss.


i brist på andra bilder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0