AWESOOOME!

HEJ!

jag måste säga att jag har VÄRLDENS bästa vänner.
var och myste hos johanna igår, där även angelica
var. vi käkade julbord med hennes familj och sedan
bytte vi julklappar. själv fick jag en dansbok och en hel
kartong med massvis av choklad! angelica fick presentkort
på makeup store och sminkkurs och johanna fick pjamas och
ansiktsmask typ. jag är nöjd.

det bästa av allt får vi inte glömma.
i november ska vi se rihanna live i globen arena!
TACK världens bästa johanna och magnus.
guld värda. det ska bli så roligt, och med mina bästa?
kan man önska sig nått bättre? tveksamt!
ett helt år kvar, men den som väntar på nått gott
väntar aldrig för länge.

nu väntas städning och sedan plugg!
ikväll bär det av till yxbacken med några sköna människor.
PULKAÅKNING!

ha en bra dag.
pussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0